116 101055 1184963078 حكاوى البنات عن مواقف مضحكة حصلت لهم ليلة الدخلة

العروسة الاولى

في فرحي لما رحنا البيت انا و العريييييييييييس اللي كان هيطير من الفرحه كان معايا اخواته

دخلونا و انا قعدت في الصالون و هما فضلو واقفين واقفين واقفيييييييييييين لحد ما جوزي قالهم….ايييييييه و بعدين ههههه

وقتها خدو بالهم ضحكو و قالو يلا تصبحو عل خير

هما خرجو من هنا و الواد بصلي بصة شر و قالي “اطلع يا وحش” (عل الدور الفوقاني اللي فيه غرفه النوم)

انا بقه اتكسفت ههههه اصلو كان دايما اما نيجي ننزل من العربيه يهزر و يقولي انزل يا وحش…اول مره يقولي اطلع هههه

العروسة التانية

 كان فرحي غريب عجيب روحت الكوافير واتصورت وزفه بقي ومزمار وشغل جامد

بس مفيش عريس لانه كان ف السعوديه وهاسافرله عروسه عملت الفرح قبلها بيوم وروحت اتعشيت في بيت اهلي ههههههههههه

وتاني يوم لبست الفستان كلاكيت تاني مرة واتمكيجت وروحت المطار وسافرت وصلت الساعه 12 بالليل

اول ماشفته قومت معيطه بصوت عالي قالي بلاش فضايح لما نوصل الشقه انطلقي براحتك

اول ماوصلت اقعدت اعيط وافوله روحني لماما وبوست ايده والله عشان اروح وبعدين ماما كانت بعته معايا عشا العروسه

اول ماشفت البطه وبرام الحماااام عقلي طاااااااااااااااااار هههههههههههههههههههههههه اكلت ولا كان في حاجه

اول ماخلصت بصتله وعيني دمعت قالي لاااا كده بتشتغليي قدام البطه حاله زهول قدامي تعيطي طب تعالي بقي

اما اخليكي تعيطي بحق وحقيق وقام شايلني وعينك ماتشوف الا النور هههههههههههه الباقي انتوا عارفينه بقي

العروسة التالتة

اول ماوصلت شقتى قلت لزوجى نسينا حجر للمنبه انزل هات علشان الفجر قال لا

خبطت على الشقة الى جنبى وانا بفستان الفرح جابو لى وبعدين اكلنا وبعدين قال يلا

قلت لا انا بردانة ولسة بتكلملقيت بابابينادى جايب السخان والكهربائى

جوزى قال مافيش حجة اضطريت استسلم

العروسة الرابعة

يوم فرحى لما رحت الكوافير كان ميعاد خروجى بدرى عشان اتجوزت فى الشتا فزوقونى بدرى وخلصت قبل ميعاد خروجى فقلتلى الكوافيرة استنى فى اوضة تانية لحدقبل ميعاد العريس ونعمل الفنش الاخير المهم كان جو المكان اللى انا فيه سخن بسبب شغل السشوار والمكوة للعرايس وكدة ورحت الاوضة التانية ملقتش غير كرسى فاضى تحت التكيف وقعدت من غير مأخد بالى

المهم جة العريس وزفة واول ما طلعت من الكوافير حسيت بحاجات غريبة “اخدت برد ” دايخةوربنا مايوريكم اشتغل الرشح دخلت العربية والعريس بيقولى طبعا ايه الجمال ده ايه القمر ده وانا قلتله “عايزة منديل” فسكتلا ادري وادانى منديل فقلتله “انا اخدت برد” فقالى متزعليش مفيش مشكلة انشاءالله ورحنا الاستوديو عشان نتصور وبين كل صورة اخد المنديل وارجع اسيبه عشان ميبنش فى الصورة وبعدين وصلنا القاعة فقبل ما ننزل من العربية قالى ماتتوتريش محدش هياخد بالة بس ازاى؟؟؟؟؟مكسوف

فى اثناء الزفة كان كتير اخد بالة ما انا اصلى كنت بحط المنديل بالراحة عشان الميكب وكنت بعمل الحركة دى كتير ومش عايزة اقولكو طول الفرح ماما تجيب منديل وتاخد اللى معايا اختى مرة تانية تجيب منديل ةتاخد اللى معايا ومرة زوجى ومرة اختة ومرة صحباتى كانت افواج مناديل تغدق عليا مع هبوط السيول وكلةولا تيجى واحدة مصرة تاخد المنديل عشان ممسحش الميكب وانا مش واخدة بالى وتقول لأختى متدوهاش مناديل

اهم حاجة ان المناديل دى ظهرت فى فيديو الفرح

كمان بعد الفرح اللى يقولى انت كنت مكسوفة عشان كدة بتعملى كدة بالمنديل ولا ايه

3 التعليقات:

غير معرف يقول...

ههههههه حلو

Unknown يقول...

ههههههههه انتي بتحلمي دا ليومكن يسيبك يحبيبتي

غير معرف يقول...

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

إرسال تعليق

My Skillset

Your name